آ
-
آموزش ضمن خدمت
تجربۀ زیستۀ معلمان از دورههای آموزش ضمن خدمت: یک مطالعة پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 82-51]
-
آموزش علوم اجتماعی
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشآموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
-
آموزش مجازی
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
ا
-
اثربخشی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس دانشآموزان دختر کلاس ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 29-1]
-
اسکمپر
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
-
اشتیاق کارآفرینانه
ارائه مدل علی روابط رهبری خدمتگزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجهبه نقش واسطهای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفهای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
ب
-
برنامه درسی تجربه شده
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشآموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
پ
-
پدیدارشناسی
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشآموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
-
پدیدارشناسی
تجربۀ زیستۀ معلمان از دورههای آموزش ضمن خدمت: یک مطالعة پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 82-51]
-
پذیرش دانشجو
بررسی چگونگی ارزیابی مؤلفههای مصاحبه تخصصی داوطلبان ورود به حرفه معلمی در ایران [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 126-91]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
ت
-
تجارب دوره
بررسی رابطۀ بین شایستگیهای مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]
-
تجارب زیسته
تجربیات زیستهی معلمان دورهی ابتدایی از فرصتهای اجرای درسپژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
-
تجربه زیسته معلمان
مسئولیتپذیری دانشآموزان در کلاسهای مجازی در عصر کرونا: چالشها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
-
تحلیل محتوا
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
-
تدریس
شناسایی ویژگیهای فردی و تخصصی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس در شرایط بحرانی(مورد مطالعه: شرایط بحرانی کووید-19) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 158-141]
-
تربیت
ویژگیهای مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
-
تربیت اخلاقی
تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
-
تربیت اسلامی
بازشناسی مؤلفههای شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
-
تربیتمعلم
بررسی چگونگی ارزیابی مؤلفههای مصاحبه تخصصی داوطلبان ورود به حرفه معلمی در ایران [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 126-91]
-
تمدن
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
-
تنوع سبکی
بررسی و مقایسۀ سبک نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 140-115]
-
توسعه معلم
مدلسازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]
ج
-
جو سازمانی
ارائه مدل علی روابط رهبری خدمتگزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجهبه نقش واسطهای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفهای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
چ
-
چالشها و راهکارها
مسئولیتپذیری دانشآموزان در کلاسهای مجازی در عصر کرونا: چالشها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
خ
-
خلاقیت
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
د
-
دانشآموز
تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
-
دانشآموزان پایه ششم ابتدایی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس دانشآموزان دختر کلاس ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 29-1]
-
دانشجومعلم
روایتپژوهی آثار اجتماعی مشارکت ملی مدیریت بحران کرونا بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد پدیدارشناختی) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 184-159]
-
دانشجویان
بررسی رابطۀ بین شایستگیهای مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]
-
دانشگاه فرهنگیان
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی رابطۀ بین شایستگیهای مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
داوطلبان حرفه معلمی
آسیبشناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]
-
درسپژوهی
بررسی و مقایسۀ سبک نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 140-115]
-
درسپژوهی
تجربیات زیستهی معلمان دورهی ابتدایی از فرصتهای اجرای درسپژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
-
دروس تخصصی
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشآموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
-
دوره متوسطه فنی و حرفهای – کاردانش
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
-
دوره متوسطه نظری
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
-
دوره متوسطه همدان
تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
ر
-
راهبردها
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
رشته تحصیلی دوره متوسطه
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
-
رهبران انقلاب اسلامی
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
-
رهبری خدمتگزار
ارائه مدل علی روابط رهبری خدمتگزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجهبه نقش واسطهای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفهای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
-
روایت پژوهی
روایتپژوهی آثار اجتماعی مشارکت ملی مدیریت بحران کرونا بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد پدیدارشناختی) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 184-159]
-
روش پدیدارنگاری
آسیبشناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]
-
روش تدریس
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
ز
-
زیستشناسی
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
س
-
سبک
بررسی و مقایسۀ سبک نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 140-115]
-
سرگروههای آموزشی
شناسایی شایستگیهای مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]
-
سرمایه انسانی
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
-
سلوک معلمی
بازشناسی مؤلفههای شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
ش
-
شاگردپروری
بازشناسی مؤلفههای شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
-
شایستگی
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
-
شایستگی
شناسایی شایستگیهای مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]
-
شایستگیهای مدرسان
بررسی رابطۀ بین شایستگیهای مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]
-
شرایط بحرانی
شناسایی ویژگیهای فردی و تخصصی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس در شرایط بحرانی(مورد مطالعه: شرایط بحرانی کووید-19) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 158-141]
-
شهید ثانی
بازشناسی مؤلفههای شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
-
شهید مطهری
ویژگیهای مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
ص
-
صنعت
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
ع
-
عزت نفس
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس دانشآموزان دختر کلاس ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 29-1]
-
علوم تجربی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
-
عملکرد حرفهای
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
-
عملگرایی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
ف
-
فارسی
بررسی و مقایسۀ سبک نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 140-115]
-
فارغالتحصیلان
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشآموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
-
فارغالتحصیلان آموزش ابتدایی
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
-
فرصتها و تهدیدها
تجربۀ زیستۀ معلمان از دورههای آموزش ضمن خدمت: یک مطالعة پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 82-51]
-
فرصتهای اجرایی
تجربیات زیستهی معلمان دورهی ابتدایی از فرصتهای اجرای درسپژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
-
فرهنگ
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
-
فرهنگ کارآفرینی
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
فضای مجازی
تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
-
فیض کاشانی
بازشناسی مؤلفههای شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
ک
-
کارآفرینی
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
کاربست نتایج پژوهش
مدلسازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]
-
کتابهای درسی شیمی
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
-
کرونا
روایتپژوهی آثار اجتماعی مشارکت ملی مدیریت بحران کرونا بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد پدیدارشناختی) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 184-159]
-
کلاسهای مجازی در عصر کرونا
مسئولیتپذیری دانشآموزان در کلاسهای مجازی در عصر کرونا: چالشها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
گ
-
گزینش
آسیبشناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]
م
-
متن
بررسی و مقایسۀ سبک نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 140-115]
-
مثبتاندیشی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
-
مثبتاندیشی آموزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
-
مدارس ابتدایی
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
-
مدرسه
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
-
مدرسه تمدنساز
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
مدلسازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]
-
مدیران مدارس
شناسایی شایستگیهای مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]
-
مربی
ویژگیهای مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
-
مسئولیتپذیری دانشآموزان
مسئولیتپذیری دانشآموزان در کلاسهای مجازی در عصر کرونا: چالشها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
-
مشارکت مردمی
روایتپژوهی آثار اجتماعی مشارکت ملی مدیریت بحران کرونا بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد پدیدارشناختی) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 184-159]
-
مصاحبه
آسیبشناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]
-
مصاحبه تخصصی
بررسی چگونگی ارزیابی مؤلفههای مصاحبه تخصصی داوطلبان ورود به حرفه معلمی در ایران [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 126-91]
-
مطالعه کیفی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
-
معلمان
شناسایی شایستگیهای مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]
-
معلمان دورهی ابتدایی
تجربیات زیستهی معلمان دورهی ابتدایی از فرصتهای اجرای درسپژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
-
مهارت تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس دانشآموزان دختر کلاس ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 29-1]
ن
-
نگرش به پژوهش
مدلسازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]
و
-
والدین و متخصصان
مسئولیتپذیری دانشآموزان در کلاسهای مجازی در عصر کرونا: چالشها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
-
ون منن
روایتپژوهی آثار اجتماعی مشارکت ملی مدیریت بحران کرونا بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد پدیدارشناختی) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 184-159]
-
ویژگیهای تخصصی معلمان
شناسایی ویژگیهای فردی و تخصصی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس در شرایط بحرانی(مورد مطالعه: شرایط بحرانی کووید-19) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 158-141]
-
ویژگیهای فردی معلمان
شناسایی ویژگیهای فردی و تخصصی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس در شرایط بحرانی(مورد مطالعه: شرایط بحرانی کووید-19) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 158-141]
-
ویژگیهای مربی
ویژگیهای مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد